Fredagsafton klämta in

Idag var det sista träningsdagen på höstens första fulla träningsvecka. Jag öppnade med lite latsdrag och bicepscurl då hela världen hånglade upp powerracket. Till slut lyckades jag dock skrämma iväg dem med en krabba och jag kunde sparka igång mitt benpass. Jag körde dock hyfsat lugnt med med låren då de inte fått smaka på kaka riktigt ännu. Jag valde bland annat att stå över benspark och jag öste inte på med allt krut i respektive övning. Även magen fick sig en liten omgång.

Nu framåt kvällen är jag riktigt trött i hela kroppen. Träningen har en del i detta men även tvättning klockan sju imorse som även toppades med lite läsning. I övrigt tycker jag att kroppen har varit väldigt tillmötesgående med träningsmängden under veckan. Med lite tid och vana kan detta bli en riktigt härlig vinter!
För övrigt är det dags att beställa ett rejält paket med snask på söndag, julafton hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0