Om det gör ont äter jag fläsk!

Efter den fantastiska kosten igår hade jag tänkt mig en rejäl piskning av ryggen idag. Tyvärr blir det dock inte alltid som man tänkt sig. Redan under uppvärmningen i marklyftet började mitt knä berätta sorgliga historier om det spanska inbördeskriget. Det var inget annat att göra än att ge upp allt hopp om lite rejält slit. Istället fick jag ge mig i kast med mina chins för att toppa förra veckans bravader. Det gick finemang, jag ökade med femtio procent i jämförelse med förra veckan, fantastiskt! Även resten av passet flöt på bra så det var ingen total katastrof trots allt. Förhoppningsvis slutar mitt knä att sjunga i moll tills på fredag då det ska böjas en skvätt.

När jag senare gled omkring elegant inne på Willys kände jag att jag behövde äta något som var lite bättre än gårdagens omgång. Det fick bli fläskfilé som fick ligga i ugnen och gotta sig. tillsammans med keso och broccoli såg det ut så här innan jag åt upp det:
Jag har dock ingen bild på hur det ser ut nu, kanske lika bra det.
För att toppa min fantastiska dag tog jag och tvättade mina kläder och min bluetooth. Kläderna blev rena, bluetoothen blev kass...

Kommentarer
Postat av: frida

haha! Stackars lilla bluetooth. Vad är det med ditt knä egentligen? Det kanske är utslitet efter dina långa promenader till och från skolan? Funderat på att ta bussen?

2010-10-20 @ 15:03:03
URL: http://detlillafina.blogspot.com
Postat av: Emanuel

Vet inte vad som är fel. Allt som oftast fungerar det utmärkt men ibland har det åsikter som jag inte delar. Jag har faktiskt funderat på att ta bussen, om inte du kan ge mig lift på pakethållaren.

2010-10-20 @ 15:14:34
URL: http://tonfiskochbroccoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0