Här händer det inte mycket...

Är lite distraherad av fjorton liter studier. Det leder till att bloggen blir lite försummad då den inte ligger högst upp på min prioriteringslista. Jag skall försöka bli bättre och åtminstone uppdatera ett par gånger i veckan, det tar ju inte direkt lång tid om man bara skriver massor av strunt som jag brukar göra.

Träningen tuggar dock på bra. Igår gav jag mig i kast med att försöka mig på lite chins. Jag kände att jag började få lite drag i mina lats och det var dags att testa mina vingar. Dock hade jag kört marklyft innan så jag var lite trött i greppet. Det hjälpte inte att handtagen som jag skulle hänga i roterade. Jag fick åtgärda det med lite lyftremmar. Det visade sig att jag klarar av ca två stycken chins i rad, det blev totalt tre set om två chins och tre negativa per set. Är rätt nöjd ändå. Nu har jag satt upp ett mål där också, 3x8. Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Frtida

2010-10-18 @ 17:16:22
Postat av: Frida

Hej! Haha! Såg du min tidigare kommentar? :D Jo, jag tänkte säga at jag väntar på en uppdatering! Du ligger lite på latsidan tycker jag! Kram

2010-10-18 @ 17:17:36
URL: http://detlillafina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0