Cravings!

Idag var en spännande dag, en dag då jag odlade fram en stadig bakfyllekänsla utan att ens behöva dricka. Vad passar då bättre än lite bakfyllemat? Efter en snabb tripp till affären hittade jag den här skönheten:


Medan den var i ugnen plockade jag fram min lilla miniräknare och kom fram till att härligheten låg på blygsamma 1265kcal. Med tanke på att jag bara åt en macka innan jag högg in i detta var det tur att jag även hade skaffat förstärkning i form av en påse lösgodis för att kompensera för det låga kaloriintaget. När jag handlade var det en fantastisk idé tyckte jag. Såhär i efterhand kan jag nog se hur det fanns brister i planen då jag mår lite lagom intressant. 

Ingen träning blev det idag heller. Det blir nya tag imorgon. Då ska jag slå mitt personliga rekord på två chins i rad, det ska nog gå bra om jag bara sover lite inatt så jag vet vad jag heter då jag vaknar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hatar chins, fast iofs så gillar jag inte någon träning mer än typ lästräning..

2010-10-20 @ 15:04:44
URL: http://detlillafina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0