The end of an era!

Sommaren kommer stormande och det är dags för förändring i tillvaron. Tisdagens pass var det sista passet jag körde med lågreps för den här gången. Idag kommer jag börja köra med fler repetitioner. Det kommer jag göra ett bra tag framöver, har preliminärt satt alla helgona som tidpunkt att börja köra lågreps igen för att nå till mitt mål med hundra pannor i bänken. Till detta kommer jag även lägga till två mål till: 150kg i mark och 130 kg i knäböj.

Under sommaren kommer träningen bli lite lidande då jag flänger fram och tillbaka mellan Trollhättan och Göteborg. Som fattig student har jag ingen lust att punga ut med ett extra gymkort i Götet så det får bli lite improviserat. Jag kommer köra en del övningar i Ruddalen och en hantel skall införskaffas som kan bo hos min glada mor, men annars är det perioderna då jag är hemma i Trollhättan som blir fokuserade på ren köttning.

Förhoppningsvis lyckas jag i sommar hålla min diet lite bättre än vad jag gjort den sista månaden. Jag vill fortfarande skrapa bort en del och det hade varit skönt att vara färdig med det till hösten då jag kommer kunna träna mer regelbundet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0