Epic fail!

Idag var det dagen D. Dagen då jag skulle pressa nittio glada pannor. På vägen till gymmet taggade jag med March of Mephisto och laddade mentalt för lyftet. Efter lite uppvärmning var det då dags. Jag flirtade till mig en passare då jag inte var sugen på att ligga hela eftermiddagen med en skivstång på halsen. Allt började bra. Min starkaste sida i bänkpress är helt klart nervägen. Det gick helt klanderfritt. Efter en lätt touch mot bröstet var det bara halva resan kvar. Det gick inte nå vidare.

Dock blev det en liten nytändning. Efter ett par veckor där jag varit otaggad på träningen kom nu en vändning. Jag avslutade bänken med några femmor på 70kg för att få gjort något åtminstone. Resten av passet blev riktigt skönt och trevligt. Framför allt hantelpressarna flöt riktigt fint. För första gången på ett tag var det riktigt roligt att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0